DUYURULAR!
  • Forumumuzda artık her mesajınızda görüntülenen profil bilgileri alanında, varsa Steam durumunuz da görüntülenebilecek! Detaylar için tıklayınız.
  • Artık profilinize hazır avatar galerisinden avatar resmi ekleyebilirsiniz. Nasıl yapılacağını öğrenmek için tıklayınız.
  • Yeni eklenen "Notlar" özelliğini kullanarak hesabınızda herhangi bir konuda kolaylıkla not tutabilirsiniz. Nasıl yapılacağını öğrenmek için tıklayınız.

Cyberpunk 2077 Hataları ve Cyberpunk 2077 Güncellemeler

Çıkış Tarihleri, Duyurular ve Gelişmeler
Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık
Kullanıcı avatarı
aknctn
Moderatör
Makaleler: 0
Mesajlar: 507
Kayıt: 09 Nis 2019 13:53
Ruh hali:
Teşekkür etti: 60 kez
Teşekkür edildi: 131 kez
Turkey

Cyberpunk 2077 Hataları ve Cyberpunk 2077 Güncellemeler

Mesaj gönderen aknctn »

Cyberpunk 2077 Hatalar, Cyberpunk 2077 Güncellemeler, Cyberpunk 2077 Güncelleme Listesi,

8 yıldan sonra büyük beklentilerle Cyberpunk 2077 çıktı. Bir çok kez erteleme aldı hatta son ertelemeler CD Projekt Red'in hisselerini dahi düşürdü ama nihayet 10 Aralık'ta çıkışını gerçekleştirdi! Son ertelemenin amacı oyunun tüm platformlarda sorunsuz çalışmasıydı ama olmadı son 20 günlük uzatma da oyundaki hataların giderilmesi için yetersiz kaldı.

Bu çıkış merakla bekleyen kullanıcılarda hayal kırıklığı yarattı zira oyunun bug'lardan ibaret olduğu iddia edildi, dedim çünkü oyunu kendim PS5'de oynuyorum ve her yeni çıkan oyunda olabilecek hatalar dışında başka bir hata göremedim belki bir tık üstü. :D Baştan kabul edeyim evet ben PS5'de oynuyorum grafik kalitesi PS4 ve bazı PC'lere göre daha iyi olabilir ancak iddia edilen hatalar sadece grafik kalitesinden ibaret değil. Kabul ettiğim bir şey daha varsa o da grafiklerin bekleneni vermemesi ama bu da bana isyan bayrağı çektirmeyecek. Çünkü CD Projekt Red projelerinde Witcher'da olduğu gibi detaylı, gerçekçi dünyaları ve hikayeleri çok beğenen birisiyim bu hamur Cyberpunk 2077'de de var lakin biraz sabır gerekli. Nitekim ilk etapta ortalama bir 50 GB'lık güncellemenin ardından 1.04 sürümü içeren 18 GB'a yakın bir güncelleme geldi, ardından 19 Aralık 2020'de 1.05 HOTFIX'i geldi. Bu iki güncelleme de detaylı bir hata giderme listesi içeriyor ancak yeterliliği şüpheli.

Cyberpunk 2077 görüntü kalite ve aslında beklenen

Resim
Oyunu PS4 veya PC de denemedim paylaştığım görsel ve videolardaki hataların PS4 ve bazı PC'lerde ortaya çıktığı anlaşılıyor PS4 Pro'da ise nispeten daha iyi olduğu söyleniyor. Bu konuyla ilgili bir çok forum ve siteyi ziyaret ettim oyuncuların hepsi hemen hemen aynı sorunlardan şikayetçi. Ve bir çok oyuncu Cyberpunk 2077'yi GTA5 ile kıyasladı. Malumunuz Rock Star Games de GTA5 ve Red Dead Redemption 2'de bazı hatalarla çıktı ve bir dönem konuşuldu ancak Cyberpunk 2077 kadar değildi. Hatta 2013 yılında çıkan GTA5 ve 2020 yılında çıkan Cyberpunk 2077 karşılaştırması yapıldı. Bu karşılaştırma ağırlıklı olarak 2013 yılında çıkan bi oyunda olan özelliklerin 2020 yılında çıkan bi oyunda olmamasına atıfta bulunuyor ya da var ama hatalardan dolayı ortaya çıkamıyor.
İşte o karşılaştırma;



Cyberpunk 2077 Bug'larla 10 Dakika



Cyberpunk 2077 PS4



PC Bugs



Cyberpunk 2077 Hatalar ve Komik Anlar Derlemesi



Cyberpunk 2077 Güncelleme Listesi, Tüm Güncellemeler


PATCH 1.1 23.1.2021



Patch 1.1 güncellemesi ile yapılan düzeltmeler
Not: Google Translate ile çevrilmiştir


Cyberpunk 2077 için Yama 1.1 artık PC'de, konsollarda ve Stadia'da!



Bu güncellemede, aşağıdaki yama notlarında ana hatlarıyla açıklanan çeşitli kararlılık iyileştirmelerine odaklandık. Bu çalışmaya 1.2 yamasında ve diğer gelecek güncellemelerde devam edeceğiz. Aynı zamanda karşılaştığınız hataları gidermeye ve genel oyun deneyimini nasıl iyileştirebileceğiniz konusunda geri bildirimlerinizi dinlemeye devam edeceğiz.



İstikrar

Aşağıdakileri içeren çeşitli kararlılık iyileştirmeleri:

Oyun içindeki çeşitli sistemlerde bellek kullanımı iyileştirmeleri: karakterler, etkileşimler, gezinme, oyun içi videolar (haberler, tv vb.), Bitki örtüsü, lazer efektleri, mini harita, cihazlar, AI, sokak trafiği, çevresel hasar sistemi, GPU ile ilgili , ve dahası.

Çeşitli kilitlenme düzeltmeleri (diğerlerinin yanı sıra yükleme kayıtları, oyun açma / kapama ve Geri Dönüş Yok Noktası ile ilgili).

Görevler / Açık Dünya

Delamain'den gelen çağrıların hemen sona erdiği ve Epistrophy'de alınamayacak gibi göründüğü bir sorun düzeltildi .
Epistrophy'de ilgili araçlara yaklaşırken oyuncuların Delamain'den çağrı almamasına sebep olan sorun çözüldü .
M'ap Tann Pèlen'de hedefin "Bay Eller'den gelen aramaya cevap ver " bölümünde takılıp kalabileceği bir sorun düzeltildi .
Judy'nin Pyramid Song'da yeraltına ışınlanmasına sebep olan sorun çözüldü .
Poem of The Atoms'da Zen Master ile konuşmanın imkansız olduğu bir sorun düzeltildi .
Takemura'nın Sokakta Aranmaması sorunu giderildi .
Jackie'nin The Pickup'ta kaybolmasına sebep olan sorun çözüldü .
The Beast in Me: The Big Race'de arabadan çıkmanın imkansız olduğu bir sorun düzeltildi .
Oyuncuların Hayatta Bir Gün alanından çok uzaklaştıktan sonra çağrı ve mesaj almayı durdurmasına neden olan bir sorun düzeltildi .
Paketi açmanın Space Oddity'yi güncellememesine neden olan bir sorun düzeltildi .
Görünmez bir duvar nedeniyle Otomatik Aşkta Judy ile konuşmanın imkansız olduğu nadir bir sorundan etkilenen tasarrufları retro-düzeltti . Altta yatan sorun araştırılıyor.
Oyuncuların Gig: Freedom of the Press'te ödülü toplamasını engelleyen bir sorun düzeltildi . Daha önce ödülü alamayanlar için görev otomatik olarak tamamlanacak ve ödül otomatik olarak sağlanacaktır.
Oyuncu başlangıçta ona yardım etmeyi reddettiğinde Delamain'in Epistrophy boyunca sessiz kalmasına sebep olan sorun çözüldü .

UI

Braindance'den çıkış isteminin eksik olabileceği bir sorun düzeltildi.
Geçersiz bir eşya ganimetten kaldırıldı.

Görsel

Fotoğraf modunda bir el bombasının yörüngesinin görüntülenmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
Yakından bakıldığında parçacıkların tonunun pembe görünmesi düzeltildi.
Reported Crime: Welcome to Night City'de arabaların hatalı şekilde ortaya çıkması düzeltildi .
Başarılar

Aşağıdakilerden birini tamamlamanın bir sorunu düzeltildi
Santo Domingo'da devam eden saldırılar bazen The Jungle başarısının ilerlemesine katkıda bulunmayarak tamamlanmasını engelliyordu.

Çeşitli

Büyük boy tasarruflardan sorumlu olan sorun giderildi (öğenin hazırlanmış olup olmadığını belirten değiştiriciyle ilgili) ve zaten mevcut kayıtlardan fazla boyutu kırpıldı (not: bu, 1.06 güncellemesinden önce bozulan PC kayıt dosyalarını düzeltmez).
Silah tekerleğini açıp bir eylem gerçekleştirdikten sonra girişin kayıt işlemini durdurmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
Ana Menü'deki "Devam" düğmesinin oyun sonu kaydını yükleyebildiği bir sorun düzeltildi.

PlayStation'a özel

PlayStation 4 Pro ve PlayStation 5'te kalabalıkların performans optimizasyonu.
PlayStation 4'te çeşitli kilitlenme düzeltmeleri.

Xbox'a özel

Xbox One, Xbox One X ve Xbox One S'de karakter oluşturma, aynalar, tarama, kamera uzaktan kumandası, menüler (envanter, harita) için geliştirilmiş bellek kullanımı.
PC'ye özgü

Artık Steam çevrimdışı modundayken başarı elde etmek mümkün olacak. Not: Oyuna başlamadan önce çevrimdışı modun etkinleştirilmesi gerekir. Bu değişiklik geriye dönük olarak çalışmaz.
NVIDIA grafik kartlarına önbelleğin yüklenmesiyle ilgili oyun başlatma çökmeleri giderildi.

Stadia'ya özgü

Never Fade Away'de konser sesi artık duyulamayacak .
Birkaç yakın dövüş silahındaki bozuk dokular düzeltildi.
Daha duyarlı olması için varsayılan ölü bölge ayarları değiştirildi. Not: Değişiklik, varsayılan olarak ayarlanmadıkça ayarları etkilemeyecektir

HOTFIX 1.06 24.12.2020




HOTFIX 1.05 19.12.2020




HOTFIX 1.04 12.12.2020





Cyberpunk 2077 Düzeltilen Hatalar Listesi
PATCH 1.1
HOTFIX 1.06
HOTFIX 1.05
HOTFIX 1.04


Resim

Tags:

Kullanıcı avatarı
omrkcmn
Moderatör
Makaleler: 0
Mesajlar: 357
Kayıt: 18 Nis 2019 00:19
Teşekkür etti: 109 kez
Teşekkür edildi: 55 kez

Mesaj gönderen omrkcmn »

Firmanın eleştiri yağmuruna tutulmasının tek sebebi "kral bi oyun yapıyoruz var ya aklın durur ağzın açık kalır, böyle bir oyun dünyada yok kral anlatabiliyor muyum, bak şimdi çırağa söyliyecem getirsin; oğlum kap gel gösterelim abilere" modunda olması. Abi bitirmemişsin oyunu çıkıp şöyle mükemmel böyle mükemmel. Önce projeni bitir sonra konuş. Bitmeden konuşursan böyle yanarsın. Sonraki oyun için CDRED kesinlikle ağzını oyun bitmeden açmayacaktır. Bundan adım gibi eminim. Ya ekip ergenlerden oluşuyor yada şirket nasıl yönetilir bilmiyorlar.

Eğer bu şekilde beklentiye sokulmasaydı oyuncular bu kadar eleştiriyi kimse yapmazdı.



Kullanıcı avatarı
the_st_j
Makaleler: 0
Mesajlar: 42
Kayıt: 30 Ağu 2019 12:26
Ruh hali:
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 2 kez

Mesaj gönderen the_st_j »

Bitmeden niye çıkardılar yıllardır niye bitiremediler? Yatırımcılar da dava açıyo geçmiş olsun adamlar yetiştiremeyince baskı altında kalıp sürdüler piyasaya sonucu bu.

Büyük bi evren yaratmaya çalıştılar detay çok fazla oldu neticede yetişmedi her oynayan kesinlikle vaybe dicek.



Kullanıcı avatarı
aknctn
Moderatör
Makaleler: 0
Mesajlar: 507
Kayıt: 09 Nis 2019 13:53
Ruh hali:
Teşekkür etti: 60 kez
Teşekkür edildi: 131 kez
Turkey

Mesaj gönderen aknctn »

omrkcmn yazdı: 21 Ara 2020 14:57 Firmanın eleştiri yağmuruna tutulmasının tek sebebi "kral bi oyun yapıyoruz var ya aklın durur ağzın açık kalır, böyle bir oyun dünyada yok kral anlatabiliyor muyum, bak şimdi çırağa söyliyecem getirsin; oğlum kap gel gösterelim abilere" modunda olması. Abi bitirmemişsin oyunu çıkıp şöyle mükemmel böyle mükemmel. Önce projeni bitir sonra konuş. Bitmeden konuşursan böyle yanarsın. Sonraki oyun için CDRED kesinlikle ağzını oyun bitmeden açmayacaktır. Bundan adım gibi eminim. Ya ekip ergenlerden oluşuyor yada şirket nasıl yönetilir bilmiyorlar.

Eğer bu şekilde beklentiye sokulmasaydı oyuncular bu kadar eleştiriyi kimse yapmazdı.


En azından optimizasyon sorununu çözselerdi bu kadar tepki almazlardı hiç görüntü alamayanlar var. Güzel bir oyun, güzel bir konu, güzel bir proje ama üzücü bir durum oldu.


Resim

Cevapla Önceki başlıkSonraki başlık

“Oyun Haberleri” sayfasına dön